بهترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران، از کوییک و تارا تا جک S5 و تیگو 7

مقایسه تارا و شاهین - اسب بخار - مرجع تخصصی اخبار و ویدیوی خودرو شما ضمن اطلاع از جزییات طرحهای فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی یا خارجی، با قیمت روز آنها نیز آشنا میشوید و میتوانید مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب هم دریافت کنید. برای اطلاع از جزییات طرحهای فروش قسطی ماشین با مراکز فروش ما تماس بگیرید. فرقی نمیکند که به خرید مزدا ۳ نیو فکر میکنید یا کوییک ار، مهم نیست که چقدر سرمایه دارید، حتی اهمیتی ندارد که برای تامین اعتبار مجبور به شرکت در طرحهای خرید اقساطی خودرو هستید یا از طبقه ثروتمندانی هستید که به نظرتان خرید ماشین قسطی یک راه مطمئن برای سرمایه گذاری است. همچنین برخی از شرکتهای خودروسازی چینی، برای ورود به بازار جهانی تلاش کردهاند تا با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژیهای جدید، خودروهایی را عرضه کنند که به لحاظ کیفیت و امکانات قابل مقایسه با خودروهای برندهای معروف باشند. جی ۵ به واسطه طراحی، کیفیت پیشرانه و گیربکس اتومات خوبی که داشت، به سرعت در بازار محبوب شد و طرفدار پیدا کرد. نگران قیمت فیدلیتی اقساطی هم نباشید، این قیمت بر اساس معاملات واقعی روز تعیین میشود و حاشیه سود نیز بر اساس عرف نرمال بازار لحاظ میگردد. ضمناً بد نیست اشاره کنیم که دیزاین داخلی هایما S7 توربو با مدل تنفس طبیعی بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تفاوتهایشان به ریزهکاریهایی نظیر چیدمان نشانگرهای پشتآمپر (وجود نمایشگر دیجیتال برای مدل توربو) و کلیدهای قرار گرفته بر روی غربیلک فرمان و مواردی از این دست محدود میشود.

خودرو فیدلیتی

.


خودرو دیگنیتی یکی از اصلیترین عوامل مشترک بر تعیین قیمت خودروها ازجمله قیمت Fidelity تحریمهای آمریکا علیه ایران است که باعث افزایش هزینه تمام شده قطعات و تجهیزات وارداتی شده و در نتیجه قیمت خودروها نیز افزایش مییابد. در نتیجه جدول فروش اقساطی فیدلیتی اثبات میکند که تمامی اقشار با هر توان مالی این شانس را برای خود قائل بودهاند که یک کراس اوور ماشین‌های لوکس وارداتی در ایران – آکادمی مالی مسعود اقتصادی سوار شوند. این اتومبیل میتواند، یک گزینه مناسب در کنار رقیبان خود یعنی دنا پلاس، پژو ۲۰۷و تارا باشد. پس با توجه به ابعاد ذکر شده تارا در این زمینه برتری نسبی دارد هر چند که در شاهین هم سرنشینان راحتی قابل قبولی دارند. شرکت بهمن موتور، نسخه جدید و ارتقا یافته فیدلیتی پرایم را با نام فیدلیتی نیوپرایم را پس از نسخههای پرایم و پرستیژ معرفی کرد. در این مقاله شما را با گیربکس یا همان جعبهدنده خودرو و وظایف و انواع آن آشنا خواهیم کرد پس همراه ما باشید. هرچند همچنان باید در نظر داشت که پیشرانههای توربو علیرغم تمامی برتریهایی که در بازدهی مناسب و مصرف سوخت پایین و گشتاور خطی ارائه میکنند، گزینههای پراستهلاکتر و حساستری نسبت به انواع مشابه تنفس طبعیی محسوب میشوند و نیاز به بنزین سوپر و دقت بالاتری در نگهداری دارند.


خودرو دنا پلاس

شما برای شرکت در طرحهای فروش اقساطی بسترن ، هیوندای، فیدلیتی، انواع جک، انواع برلیانس، انواع پژو، هاوال و هر خودرو ایرانی، مونتاژی یا وارداتی دیگر که مد نظر دارید، میتوانید با سایا خودرو وارد معامله شوید. اگر شما هم قصد شرکت در طرحهای فروش اقساطی فیدلیتی را دارید، احتمالا اقدام به مقایسه این خودرو با دیگر رقبا کردهاید. بنابراین چه قصد دارید در طرحهای فروش اقساطی کرمان موتور شرکت کنید یا محصولات بهمن موتور و پارس خودرو دلتان را برده است یا دوست دارید تولیدات اولین و بزرگترین شرکت خودروساز ایران یعنی ایران خودرو را سوار شوید یا به دنبال محصولات اقتصادی سایپا هستید، روی ما حساب کنید. نانو سرامیک روی سطح بیرونی خودرو، بدنه خودرو را آبگریز میکند. چرخدندهها که اساسیترین قطعات مکانیکی موجود در پوسته جعبه دنده به شمار میروند هر یک نماینده یکی از دندههای خودرو هستند. اما جزئیات تعیین کنندهای در مورد ماشین اتومات وجود دارد که پیش از آنکه اقدام به رانندگی کنید باید نحوه رانندگی با ماشین دنده اتومات را بیاموزید تا بهترین عملکرد را داشته باشید. متاسفانه در این خودرو به اندازه کلاس اس خبری از رویاپردازی و تکنولوژیهای آینده نگرایانه نیست اما هیوندای سعی داشته است تا با استفاده از المانهای مشترک نظیر کنسولهای مرکزی جلو و عقب و ایجاد فضای نشیمن 4 نفره، حس لوکسگرایی و رانندگی به سبک شوفر را در این خودرو پیاده سازی کند.  &;​​​ !


زیر کاپوت فیدلتی گروه بهمن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به کد با توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتنمتر گشتاور قرار گرفته و این نیروی تولیدی به کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخهای جلو منتقل میشود. فیدلیتی پرایم دارای مصرف سوخت ۷.۵ لیتر در صد کیلومتر در شرایط ترکیبی است همچنین میتوان به سیستم تعلیق مکفرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب اشاره کرد. پیشرانه این ماشین به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها مجهز است، بنابراین مصرف سوخت پایینی دارد. بنابراین پیش از شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی باید جوانب مختلف بازار را در نظر گرفت. بنابراین وقتی قیمت فیدلیتی 7 نفره را با محصولات ۵ نفره قیاس میکنید، به وضوح متوجه ارزان بودن این ماشین خواهید شد. نمونهاش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه میشوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شدهاند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند. یکی از مشکلات این رویکرد، افزایش قیمت خودروها است.