معرفی استارت آپ های موفق بومی ایران مرداد 1401

فهرست مطالب

دهقانی، با اشاره به راهبردها و سیاستگذاریهای جدید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری در راستای تکمیل زنجیره ارزش صنایع، ایجاد افزوده و اشتغال از فناوری عنوان کرد: در دوره جدید با اتخاذ یک سری سیاستگذاریهای جدید، تلاش میکنیم تا زمینه برای تبدیل علم به اقتصاد دانشبنیان فراهم شود. 2. معافیت مالیاتی پارکهای علم و فناوری: شامل معافیت مالیات بر درآمد واحدهای پژوهشی، فناوری و مهندسی مستقر در پارکهای علم و فناوری میشود. 3. معافیت مالیات بر حقوق: شامل معافیت مالیات بر حقوق کارکنان شاغل در واحدهای پژوهشی، فناوری و مهندسی مستقر در پارکهای علم sso بومی و فناوری میشود. روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان با اشاره به برنامههای راهبردی و اولویتهای این معاونت برای توسعه علم تا تحقق اقتصاد دانشبنیان گفت: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری، در ۵ حوزه کمک به اندیشهورزی، توسعه علم و توسعه فناوری، توسعه اقتصاد دانش بنیان و در نهایت توسعه کارآفرینی را در دستور کار خود ابری قرار داده است. در این برنامه، میهمانان پس از انجام چالشهای طراحی شده، امتیاز کسب میکنند و با امتیازهای خود لوازم منزل خریداری میکنند.

پلتفرم های ایرانی

​​!

2. فروش اقساطی مواد و کالاهای مصرفی دانش بنیان: خریداران محصولات دانش بنیان تا سقف ۸۰ درصد از قیمت این محصولات را به صورت تسهیلات با نرخ سود ۱۶ درصد و بازپرداخت 12 ماهه دریافت میکنند. 3. نمایشگاه ساخت ایران: شامل اعطای یارانه خرید به سازندگان تجهیزات آزمایشگاهی حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران میباشد. 4. خدمات مالی و حسابداری: شامل پرداخت 50درصد از هزینههای مالی شامل کلیه صورتهای مالی، تحریر دفاتر قانونی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی تا سقف 50 میلیون پلت مدیریت سرویس های سازمانی هیوا چیست و چه کمکی به سازمان شما می کند؟ ریال میباشد. 1. امریه نظام وظیفه در شرکتهای دانش بنیان: شرکتهای دانش بنیان بر اساس تعداد نفرات لیست بیمه و همچنین مقدار فروش در آخرین اظهارنامه مالیاتی، تا سقف سه نفر در سال میتوانند، نخبگان فناور را به عنوان نیروی امریه در شرکت خود استخدام نمایند. این اتفاق درحالی رخ داده است که روبیکا به تازگی آپدیت جدیدی منتشر نکرده و دسترسیهای پیشین خود را نیز تغییر نداده و این دسترسیها هم کاملا متعارف و مشابه سایر پیامرسانها و شبکههای اجتماعی است. معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان رئیسجمهوری، افزود: در ستادهای توسعه فناوری، عمده همکاریها با وزارت علوم بوده و همکاریها در ستادهای توسعه اقتصاد دانشبنیان با محوریت صنعت و در همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر وزارتخانهها شکل میگیرد.

فضای ابری ایرانی

​​ ​ ​.

پلتفرم های ایرانی به طور مثال ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان کشاورزی، معدن و سایر حوزههای اولویتدار، بر اساس فناوری روز و منطبق با نیاز کشور، از ستادهایی هستند که شکل میگیرند. 2. ورود موقت: شامل اجازه ورود موقت مواد اولیه و کالاهای مورد مصرف در تولید و آماده سازی کالاهای دانش بنیان میباشد. 3. تسهیلات سرمایه در گردش ارائه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی: تسهیلات تا سقف 200میلیارد ریال با نرخ سود 11 درصد با دوره بازگشت حداکثر 2 ساله به منظور تامین بخشی از هزینههای اجرای قراردادهای جاری روی محصول دانش بنیان، بخشی از هزینههای جاری تولید محصول شامل مواد اولیه، دستمزد، اجاره محل و … دهقانی با بیان اینکه رفع موانع اولویتدار و راهبردی کشور، محوریت فعالیت این ستادها است، عنوان کرد: در برنامه پیش روی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری، تلاش میکنیم تا نقش آفرینی و تعامل با وزارت صمت برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و عبور از موانع، پررنگ و عملیاتی شود. حال تصمیم با شماست و از اینجای کار را شما باید پیش ببرید.آنچه برای شروع یک استارت آپ نیاز است و شما باید انجام دهید همین است که در این مقاله مطرح شد و اکثر استارت آپ های موفق دنیا نیز همین مسیر را رفته اند.

1. در آینده زندگی کنیم و جلوتر از،زمانه پیش برویم و افکارمان را به روز کنیم و چشم انداز و میدان دیدمان را گسترده ترکنیم یا به عبارتی فراتر از مرز ها را ببینیم . در توسعه فناوری نیز مراکز رشد، شتابدهنده ها و پارکهای علم و فناوری، عمدتاً در سمت عرضه قرار داشته و عمده تمرکزشان در حوزه کارآفرینی بود، اما اکنون به عنوان بسترهایی برای توسعه فناوری و اقتصاد، مورد توجه جدی قرار دارند. وی افزود: برای تولید علم، حمایت و توسعه از بنیاد علم ایران به عنوان مجموعهای که نوک پیکان تولید علم به شمار میرود و میتواند الگوسازی کند، در دستور کار قرار گرفته است. رهبر معظم انقلاب در ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در دیدار اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا در بیاناتی بر موضوع ارتباط بین المللی مجموعههای دانشجویی تاکید کردند و فرمودند: «مسئله علم و پیشرفت علمی، در کشور یک مسئله رایج و اصلی شده دیگر؛ یعنی در محیطهای خواصی به عنوان یک گفتمان مطرح است، مسئله پیشرفت علمی و عبور از خطوط مقدم علم در دنیا یک چیزی است که امروز مطرح است.