خرید آسان اینترنتی و تلفنی ماینر باکس صداگیر با تضمین کیفیت از کالاکیوسک

فهرست مطالب

با استفاده از دمپرهای ضد انفجار، احتمال خرابی و نابودی تجهیزات بهشدت کاهش مییابد و همچنین نیاز به تعمیرات پس از وقوع حوادث مرتبط با انفجارها به حداقل میرسد. و در مواردی خاص تمام تجهیزات دریچه های ضد انفجار از فولاد ضد زنگ ساخته میشود که برای کاربری های نفت، گاز و دریایی مورد استفاده قرار میگیرد. شلافها معمولاً از موادی مقاوم و ضد سایش مانند استیل و یا آلیاژهای خاص ساخته میشوند. 1. دریچه های بازدید کناف ساده: جهت بازدید و دسترسی به انواع تاسیسات ساختمانی مانند لوله کشی ها یا کابل های برق و امثال آن. در زمان کاربرد و نصب لوله خرطومی صداگیر (در انواع مختلف) نیاز به لوازم جانبی از قبیل رابطِ لوله خرطومی صداگیر ،بست هوابندی ،ساپورتِ نگهدارنده، چسب پی وی سی،باکس های تبدیلِ دهانه دستگاههای دمنده یا مکنده ،سه راهی، زانو ،پلنیوم باکس می باشد. از کلاهک های پره ای می توانید جهت زیبا سازی ظاهرِ غیر شکیلِ انتهای لوله های ونت در بام نیز استفاده کرد. زمانیکه به محاسبات دقیق بیشتری نیاز باشد مقادیر ((را می توان با توجه به سرعت هوا و مقدار سطح () تعیین کرد.

فایر دمپر موتوری

گیربکس دور متغیر STM - کاتالوگ - مشخصات فنی - قیمت 3- مقادیر افت فشار بدست آمده از دیاگرام 1 تنها برای کانالهای مستقیم و با سطح مقطع یکسان در دو سمت معتبر است. از نظر شکل، دریچههای بازدید کناف میتوانند به صورت گرد، مربع یا مستطیل باشند. 6. سیستم هشداردهی: یک سیستم هشدار دهی ممکن است در دریچههای ضد انفجار نصب شود تا وقتی که فشار بالای مجاز در داخل دریچه رخ داده باشد، به کاربران ونتوری ولو – شرکت تهویه سازه شار اطلاع رسانی شود. 3. منطقه انفجاری: دریچههای ضد انفجار معمولاً یک منطقه انفجاری همراه دارند که جهت کنترل انفجار و جذب انرژی اضافی استفاده میشود. از قطعات مسی در این دمپرها به عنوان فیوز استفاده میشود به این صورت که با افزایش دمای محیط تا حدود 75 درجه، فیوز فعال شده ودر واقع به صورت کامل ذوب میشود. از آنجا که موارد و سئوالات مختلفی در زمینه باکس ماینر در ذهن کاربران وجود دارد لطفا برای کسب مشاوره رایگان و اطلاعت تکمیلی با مسئول مشاوره و فروش شرکت با شماره های ۰۹۱۲۱۲۳۳۹۴۲ و ۶۶۰۰۰۳۶۵ تماس حاصل فرمایید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات دقیقتر درباره قیمت دریچه ضد انفجار، بهتر است با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار که در این زمینه فعالیت میکنند تماس بگیرید و اطلاعات کامل را از آنها دریافت کنید.

اما اگر در محیطی که در آن آلاینده های اسیدی و خوردنده وجود دارد ، بخواهیم از دریچه استیل استفاده کنیم بهتر است جنس آن از ورق استیل نگیر با عیار ۳۱۶ باشد . در كانالهای تهویه هوا، عموما به علت كاركرد فن ، خواه فنهای اكسیال و یا فنهای سانتریفیوژ ، صدای ناخوشایندی در محیط مورد تهویه پراكنده می شود كه شدت این صدا بسته به عوامل گوناگون از قبیل نوع فن، فاصله فن از محل ، جنس و نوع كانالها و انشعابات ، جنس دیواره های محیط و عوامل دیگری از این دست متفاوت است ولی در هر صورت وجود این صداها باعث ایجاد محیطی ناراحت برای سكنه خواهد شد. دسته بندیهای مختلفی برای آنها وجود دارد. این مدل به طور اختصاصی برای کاربری های ساحلی یا سایر موارد دریایی طراحی شده است. آنچه امروز در صداگیر ها به عنوان عایق های جاذب صوت معمول است استفاده از انواع پشم سنگ، عایق های پشم شیشه و عایق های سری پلیمری مانند می باشد كه هر كدام از این عایق ها مزایا و معایب خود را دارد و جهت برخی از موارد خاص كاربرد ویژه دارد.  ​​​​​.

در بسیاری از موارد ، مقاومت بالا در برابر حرارت ،عدم انتشار گازهای سمی در هنگام آتش سوزی ، مقاومت در برابر قارچ زدگی و باكتری زدگی و عدم ایجاد غبار در سیستم تهویه از مهمترین الزامات مواد جاذب صوت در نظر گرفته می شود . فایر دمپر در مهار دود و آتش نقش مفیدی دارد؛ زیرا باعث تسهیل فرار ساکنین از ساختمان، کاهش آسیب به اموال، تقویت سیستم های موثر در مهار آتش سوزی و دسترسی راحت تر آتش نشان ها می شوند. درون فریم دمپر موتوری هم یک سری پره های موازی به تعداد لازم قرار گرفته است که این پره ها یا تیغه ها در حالت باز و بسته باعث عملکرد دممر موتوری می شود . این سیستم ها دارای تیغه های موازی هستند که وقتی باز شوند می توانند اجازه ورود جریان هوا به داخل را دهند. جنس و طراحی این صداگیر ها به گونه ای است كه صداهای تولیدی با انواع فركانسها را جذب می نمایند و در دامنه شنوایی انسان ( از ۶۳ تا ۸۰۰۰ ) شرایط آسایش محیطی را از نظر صوتی فراهم می كنند. لوله فلکسیبل صداگیر با توجه به انعطاف پذیریِ بالا و همچنین حالت ارتجاعی که دارد، امکانِ گسترده ای را در کاربردِ این محصول در مراحلِ هوا رسانی به پروژه های مسکونی،تجاری،صنعتی،معدنی و بیمارستانی از جمله اتاق های تمیز( کلینروم ها) و… &;​​!