سفارش طراحی سایت در مشهد به چه صورت است؟

سفارش طراحی سایت

رویه سفارش طراحی سایت در مشهد به این صورت می باشد که شما در ابتدا باید کلیه استراتژی های سازمانی و نیازهای مخاطبان خود را شناسایی نمایید و اولویت بندی کنید زیرا زمانی که طراحی سایت در مشهد می خواهد تدوین شود براساس همین اولویت ها چیدمان بخش ها صورت می گیرد و در ادامه لیست تهیه شده توسط شرکت طراحی سایت براساس مسائل فنی و بخش هایی که در آینده ممکن است صاحب سایت نیاز داشته باشد تکمیل می گردد. و پس از بررسی و کنترل خدمات مورد نیاز در طی جلسات متعدد، لیست خدمات تکمیل شده و سپس کار بدست طراح گرافیک می رسد. طراح گرافیک براساس لیست خدمات تهیه شده و سلیقه صاحب سایت طرح هایی را تهیه می نماید و طی جلساتی طرح های انواع صفحات سایت به صاحب سایت ارائه می گردد و در ادامه کار بدست برنامه نویسان Front end می رسد که بطور معمول با فریم ورک Bootstrap برنامه نویسی می شود و سپس برنامه نویسان Back end شروع به برنامه نویسی پنل مدیریت و اتصالات لازم به قالب سایت را انجام می دهند.

مرحله اول: چه نوع سایتی برای کسب و کار شما در مشهد مناسب است؟

پیش از هر اقدامی ابتدا به نوع سایت مورد نیاز شما می پردازیم. انواع سایت عبارت اند از:

  • طراحی سایت آموزشی در مشهد
  • طراحی سایت فروشگاهی در مشهد
  • طراحی سایت شرکتی در مشهد
  • طراحی سایت شخصی در مشهد
  • طراحی سایت b2b در مشهد
  • طراحی سایت هتل در مشهد
  • طراحی سایت خبری در مشهد

مرحله دوم: ارائه پیشنهادات کارشناسی

بعد از تعیین نوع سایت کارشناسان رایا پارس طراحی سایت به ارائه پیشنهاداتی مبنی بر بهبود عملکرد وب سایت شما می پردازند که در نهایت با توجه به نظرات ارائه شده در جلسه به جمع بندی برای نحوه طراحی المان ها و ساختار اولیه طراحی وب سایت خواهیم رسید.

مرحله سوم: قیمت گذاری طراحی سایت در مشهد

موضوع مهم و حائز اهمیت در طراحی سایت در مشهد قیمت گذاری آن میباشد. این موضوع نیز مانند تعیین مدت زمان با توجه به ویژگی ها و امکانات سایت تعیین می شود. اما ما به شما تضمین می دهد که بالاترین کیفیت خدمات طراحی سایت در مشهد را با مناسب ترین قیمت برای شما انجام خواهد داد.

مرحله چهارم: عقد قرارداد طراحی سایت در مشهد

بعد از گذراندن مراحل گفته شده اقدام به عقد قرارداد می کنیم. تمام خواسته ها و وظایف طراحان شرکت طی قراردادی کتبی بین دو طرف امضا می شود. ما همواره خود را موظف به اجرای تمامی بندهای قرارداد می کنیم.

مرجله پنجم: فاز پشتیبانی

ما می دانیم شروع راه اندازی یک کسب و کار آنلاین کاری سخت و طاقت فرسا می باشد از این رو در این صدد برآمدیم تا دغدغه های شما را با پشتیبانی مستمر خود و ارائه سایر خدمات مانند سئو سایت و سئو در مشهد و مدیریت محتوا، اینفوگرافی تصاویر، رفع خطاهای وب مستر و سایر موارد مورد نیاز شما را به حداقل برسانیم.

شرکت طراحی سایت در مشهد از گذشته تا امروز با بیش از 200 نمونه کار

می دانید که در چند سال اخیر کسب و کار اینترنتی تحول زیادی پیدا کرد، و به یکی ازارکان مهم رشد هر بیزینس تبدیل شد. علاوه بر این مشتریان بیزینس های محتلف نیز، به دلیل مشغله های فراوان خرید اینترنی را ترجیح میدهند. با توجه به این موارد، ضرورت ساخت ساخت و فروش اینترنتی اهمیت بیشتری یافت. شرکت ما در ابتدا CMS اختصاصی خود را برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در سال 1393 شروع کرد و طی 5 سال گذشته بر روی این زیر ساخت سیستم های نوبت دهی رزرواسیون B2B C2C ثبت آگهی و طراحی سایت فروشگاهی در مشهد را اضافه نموده است. ساخت سایت به صورت اختصاصی و انحصاری با سیستم مدیریت محتوای مبنی بر PHP یکی از خدمات متمایز شرکت ما می باشد که در بین سایر شرکت طراحی سایت در مشهد این خدمات ارائه می شود.

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

یکی دیگر از خدمات متمایز و منحصر به فرد ارائه شده توسط شرکت طراحی سایت فروشگاهی در مشهد می باشد. ارائه این خدمات به صورت ویژه و منحصر به فرد به صورت برنامه نویسی با cms اختصاصی و با امکانات خاص می باشد.نیاز جامعه بشری و کمبود وقت و زمان همه در صدد رفع نیاز خود به صورت اینترنتی برآمده اند. لذا تمامی محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی جستجو می کنند. اینجاست که طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.طراحی سایت فروشگاهی در مشهد و سایر شهرها از جمله خدمات متمایز شرکت رایا پارس می باشد.

هزینه و قیمت طراحی سایت در مشهد چقدر است؟

قیمت طراحی سایت در مشهد بستگی به زمان اجرای پروژه و تعداد متخصصینی که برروی پروژه کار می کنند دارد. در برخی از پروژه ها طراحی سایت اختصاصی، گرافیک سایت بسیار برروی قیمت تاثیر میگذارد. به طوری که ممکن است مبلغ قرارداد را بین 2 تا 5 میلیون تومان افزایش دهد. به طور معمول پروژه هایی که بصورت اختصاصی و براساس سناریوهای خاص به اجرا در می آیند بدلیل تغییرات و پشتیانی هایی که کارفرمایان در طول اجرای پروژه می خواهند قیمت مقداری بالاترست. قیمت طراحی سایت در مشهد به دو قسمت برنامه نویسی بک اند و فرانت اند تقسیم می شود که بطور معمول زمان برنامه نویسی بک اند خیلی طولانی تر از فرانت اند است و بیشترین هزینه اجرایی را به خود اختصاص می دهد. و درصورت اتصال پنل مدیریت سایت به اپلیکیشن و یا سامانه هایی مانند سیستم حسابداری ربات تلگرام و CRM و … کار زمانبرتر و در نتیجه هزینه بالاتری برای اجرای پروژه نیاز است. لاز میباشد این نکته را بدانید که هزینه های اجرا توسعه و پشتیبانی پروژه های فضای مجازی هیچگاه مشخص و قابلیت پیشبینی دقیقی ندارند و همیشه مشمول به هزینه می باشند و همانطور که در اکثر پروژه ها کاملا مشهود و کارفرمایان در پایان کار پروژه را بیش از 20 درصد تغییرات می دهند که در بیشتر اوقات شامل هزینه هست.