ایالات متحده در گزارش ضعیف‌تر از حد انتظار در نوامبر، تنها 210 هزار شغل اضافه کرد


فدرال رزرو اعلام کرد که ایالات متحده در ماه نوامبر فقط 210000 شغل ایجاد کرده است و درآمد تحلیلگران در بحبوحه نگرانی ها مبنی بر اینکه نوع Omicron می تواند دستاوردهای اخیر را به خطر بیندازد به طور جدی ضعیف بوده است.

این رقم ناامیدکننده پس از آن است که ایالات متحده بیش از 531000 شغل در ماه اکتبر ایجاد کرد.

با وجود بدتر از انتظار رقم دستمزد نوامبر، نرخ بیکاری ماهانه بیش از حد انتظار کاهش یافت. در مقایسه با 4.6 درصد در اکتبر و 3.5 درصد در فوریه 2020 قبل از بسته شدن کووید-19، 4.2 درصد بود.

معاملات آتی S&P 500 با انتشار اخبار حدود 0.5 درصد افزایش یافت.

حقوق و دستمزدهای نوامبر در بحبوحه افزایش احتمالی موارد ابتلا به ویروس کرونا که می تواند به دست آوردن شغل را به خطر بیندازد، ارائه می شود.

در طول تابستان، گسترش نوع دلتا برنامه‌های بازگشایی را به خطر انداخت و به نظر می‌رسید که استخدام توسط کارفرمایان را کاهش دهد. اکنون، برخی از تحلیلگران هشدار می دهند که نوع Omicron – که این هفته در نیویورک یافت شد – می تواند همین کار را در زمستان امسال انجام دهد.

او گفت: “نگرانی در مورد ویروس می تواند تمایل افراد برای کار حضوری را کاهش دهد، پیشرفت بازار کار را کند کند و اختلالات در زنجیره تامین را تشدید کند.”

با این حال، انتظار می رود که فدرال رزرو به زودی برنامه خرید اوراق قرضه خود را کاهش دهد و به طور بالقوه نرخ بهره را در سال آینده در میان نگرانی های افزایش تورم افزایش دهد.

گزارش اشتغال روز جمعه به دنبال ارقام دلگرم کننده اخیر در مورد مزایای بیکاری است. روز پنجشنبه، وزارت کار فاش کرد که 222000 نفر قبل از تعطیلات شکرگزاری برای دریافت مزایای بیکاری درخواست داده اند – یک جهش اندک نسبت به هفته قبل اما همچنان به سطوح پایین قبل از همه گیری نزدیک است.

ایالات متحده در ماه نوامبر تنها 210000 شغل ایجاد کرد که به طور جدی انتظارات تحلیلگران را کاهش داد.
ایالات متحده در ماه نوامبر تنها 210000 شغل ایجاد کرد که به طور جدی انتظارات تحلیلگران را کاهش داد.
خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

درخواست برای مزایای بیکاری به عنوان نماینده ای برای تعدیل در نظر گرفته می شود.