PG&E 125 میلیون دلار جریمه تحت عنوان Kincade Fire Settlement پرداخت خواهد کرد



مقامات روز پنجشنبه گفتند که شرکت گاز اند الکتریک پاسیفیک که تجهیزات معیوب آن عامل ایجاد بدترین آتش سوزی در کالیفرنیا در سال 2019 است، 125 میلیون دلار جریمه و جریمه خواهد پرداخت.

طبق توافقنامه تسویه حساب با بخش اجرای و اجرای اداره امنیت عمومی کالیفرنیا، سهامداران PG&E 40 میلیون دلار جریمه به صندوق عمومی ایالت پرداخت خواهند کرد.

این شرکت همچنین موافقت کرد که برای پوشش هزینه های 85 میلیون دلاری برای حذف دائمی دستگاه های قابل حمل متروکه، نرخ ها را افزایش ندهد و مجموع جریمه ها و جریمه ها را به 125 میلیون دلار برساند.

تحقیقات توسط مقامات آتش نشانی ایالتی نشان داد که یک خط برق معیوب PG&E باعث آتش سوزی در Kincade شد که در سال 2019 بیش از 77000 هکتار از کشور شراب در شمال کالیفرنیا را پوشانده بود.

پل دوهرتی، سخنگوی PG&E، گفت: «ما به کار برای ایمن نگه داشتن و درست نگه داشتن آن، هم از طریق حل و فصل ادعاهای ناشی از آتش‌سوزی‌های گذشته و هم با تلاش برای ایمن‌تر کردن سیستم فردا نسبت به امروز ادامه خواهیم داد. همانطور که گفتیم، ما یافته Cal Fire را می پذیریم که خط برق PG&E باعث آتش سوزی در Kincade شده است.

دوهرتی گفت که این شرکت همچنان با یافته‌های کمیسیون خدمات عمومی در مورد نقض‌ها مخالف است، اما مدیریت آن به “حل و فصل اختلافات منطقی” معتقد است.

او گفت: «ما معتقدیم که حل و فصل به همه طرف‌ها کمک می‌کند تا از آتش‌سوزی به جلو حرکت کنند و به ما امکان می‌دهد بر غرامت قربانیان تمرکز کنیم و سیستم انرژی خود را ایمن‌تر کنیم.»

آتش سوزی در 23 اکتبر 2019 شروع شد و تقریباً به مدت دو هفته ادامه داشت که شرایط خشک و تکان دهنده آن را به جهنم تبدیل کرد و در سراسر شهرستان سونوما گسترش یافت.

بسیاری از منطقه از قطع برق برنامه ریزی شده توسط PG&E آسیب دیده است، زیرا این شرکت به قطع برق میلیون ها مشتری در گرم ترین و بادترین روزها متوسل شده است تا از جرقه زدن آتش سوزی جلوگیری کند.

اما این شرکت خطوط اصلی برق خود را تحت تنش رها کرد.

مدت کوتاهی پس از تشدید آتش سوزی Kincade، PG&E به کمیسیون اطلاع داد که در زمان شروع آتش با تجهیزات قابل حمل نزدیک آتش مشکل داشت.

تحقیقات اداره جنگلداری و حفاظت از آتش کالیفرنیا نشان داد که آتش سوزی که 77758 هکتار را سوزاند و 374 ساختمان را ویران کرد، ناشی از تجهیزات PG&E معیوب بود.

کمیسیون شرکت عمومی در بیانیه‌ای روز پنجشنبه گفت که تحقیقات بخش امنیتی آن در زیرساخت‌های PG&E چندین نقض را نشان داد.

کمیسیون در بیانیه ای گفت: «تسویه حساب با حذف دائمی چندین دستگاه قابل حمل متروکه در منطقه خدمات PG&E با سرمایه سهامداران، به تخلفات رسیدگی می کند.