هشدار مقامات شنل پس از توقیف 30 میلیون دلار کالای تقلبی، از فندی جعلی برحذر باشید.


مقامات گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) روز پنجشنبه گفتند که بیش از 13500 محصول طراحی تقلبی در اوایل نوامبر در بندری در جنوب کالیفرنیا کشف و ضبط شد.

به گفته مقامات، اگر محصولات تقلبی واقعی بودند، مجموعاً حدود 30،437،775 دلار ارزش داشتند.

همه محصولات در یک محموله توسط مقامات CBP در بندر لس آنجلس/لنگ بیچ یافت شدند که این محموله را با همکاری مرکز تعالی و تخصص محصول مصرفی و تجارت انبوه ارزیابی کردند.

CBP در یک بیانیه خبری گفت: محصول پس از سفر از چین به بنادر ساحل غربی رسید.

محصولات تقلبی در جنوب کالیفرنیا کشف و ضبط شد
مقامات روز پنجشنبه گفتند محموله ای حاوی بیش از 13000 محصول تقلبی در اوایل نوامبر در یکی از بندرهای کالیفرنیای جنوبی کشف و ضبط شد. در بالا، فروشنده ای کیف تقلبی را در خیابان روما در 29 ژانویه 2013 حمل می کند.
GABRIEL BOUYS/AFP از طریق گتی ایماژ

مقامات CBP گفتند که در مجموع 13,586 محصول طراحی تقلبی از محموله های 9 نوامبر با همکاری ماموران ویژه با تحقیقات امنیت داخلی ایالات متحده کشف و ضبط شد. چنین محصولاتی شامل برخی از لباس ها و کیف های مختلف است که توسط برندهای “بسیاری” با علائم تجاری ثبت شده به عنوان محصولات مبدل شده اند.

آنها گفتند: Chanel، Fendi، Gucci، Louis Vuitton و YSL از جمله برندهایی بودند که ادعا کردند تقلبی هستند.

مقامات CBP با شروع فصل خرید تعطیلات، محموله‌ها را با هشدار به مصرف‌کنندگان توقیف کردند.

دونالد آر. کوسر، مدیر بندر ساحلی لس آنجلس/ لانگ بیچ در یک بیانیه خبری گفت: «بازیگران مخرب با فروش کالاهای تقلبی و ناایمن از طریق پلتفرم‌های آنلاین، به ویژه در فصل تعطیلات که خریداران به دنبال معاملات هستند، از عملیات تجارت الکترونیک سوء استفاده می‌کنند. .

کوسر هشدار می‌دهد که اگر قیمت یک کالا «به نظر می‌رسد خیلی خوب نیست که درست باشد، احتمالاً همینطور است».

او می افزاید: «کالاهای تقلبی اغلب بی کیفیت و حتی برای شما و خانواده تان ناامن هستند».

در ماه اکتبر، مقامات CBP گزارش دادند که بیش از 26 میلیون دلار ساعت های طراحی تقلبی اخیراً در کنتاکی کشف و ضبط شد و بیش از 440000 دلار حلقه های قهرمانی تقلبی در اوهایو در اوایل اکتبر کشف و ضبط شد.

بر اساس گزارش CBP، مقامات در طول سال مالی 2020 محصولات تقلبی را کشف کردند که در صورت واقعی بودن حدود 1.3 میلیارد دلار ارزش داشتند.

مقامات هشدار می دهند که فروش محصولات تقلبی می تواند اثرات منفی بر اقتصاد داشته باشد و همچنین سلامت افرادی را که آنها را خریداری می کنند در صورتی که کالاهای تقلبی دستورالعمل های ایمنی سنتی را رعایت نمی کنند، تهدید کند. برای کاهش ریسک خرید محصولات تقلبی، مقامات CBP خریداران را تشویق می‌کنند که مستقیماً از برندی که محصول را می‌فروشد یا یک خرده‌فروش معتبر که این کار را می‌کند خرید کنند.

مقامات همچنین به خریداران توصیه می کنند که مراقب محصولاتی باشند که به نظر می رسد “کیفیت پایین” هستند، با ویژگی هایی مانند دوخت درهم و یا لوگوهایی که دقیق به نظر نمی رسند.

CBP هشدار می دهد: “لایه برداری برچسب، جوهر با کیفیت پایین، یا خطاهای چاپ روی بسته بندی نیز نشانه هایی هستند که ممکن است محصول غیرمجاز باشد.”

خریدارانی که با کالاهای مشکوک به تقلبی در تماس هستند، تشویق می شوند که محصول را به CBP گزارش دهند.

هفته خبر برای نظر بیشتر با CBP تماس گرفت و این مقاله را با هر بازخوردی به روز خواهد کرد.