CBS Sports جیمز لوفتون – CBS Tampa می گوید: پیتسبورگ: “فقط تیم غالب آن در روز یکشنبه نیست.”


(سی بی اس پیتسبورگ) – AFC North هنوز هم یکی از بهترین بخش های NFL در هفته 13 است. ریونز بالتیمور با پیروزی نه چندان زیبا مقابل کلیولند براونز با نتیجه 8 بر 3 پیش افتاد. سینسیناتی بنگالز که پیتسبورگ استیلرز را شکست داد، 7 بر 4 ریونز را دنبال کرد. فولادها 5-5-1 هستند و فقط از 6-6 براون عقب هستند. اگرچه هر تیم 0.500 یا بیشتر است، هیچ تیمی واقعاً برجسته نشده است. حتی ریونز که بهترین رکورد AFC را در اختیار دارد نیز نتوانسته غافلگیر کند. شش پیروزی از هشت پیروزی زمینی یا کمتر بود. فولادی ها، حریف این هفته خود، اخیرا فکر کرده اند که حتی نباید در پلی آف شرکت کنند.

جیمز لوفتون، تحلیلگر NFL On CBS، گفت: “شما به Steelers نگاه می کنید و فکر می کنید که آیا این کراوات به آنها باز می گردد یا به آنها کمک می کند که واقعا عالی باشند.” “اما همانطور که من به آن نگاه می کنم، به نظر می رسد که مدافعان یک چهارم براونز و استیلرز به خط پایان لنگند. هر دو نفر کمی آسیب دیده اند. یکی فقط پیر است و دیگری آسیب دیده است. و به نظر می رسد که ریونز و بنگال از همه بهتر هستند. و این چیزی است که این فصل در مورد آن است، ورود به پلی آف.

بیشتر بخوانید: “دفاع گرجستان بسیار خوب است”: CBS Sports Houston Nuts بررسی SEC و کنفرانس قهرمانی ایالات متحده

Ravens با توجه به بازی در زمین، سخت است که بهترین تیم کنفرانس را در نظر بگیریم. لامار جکسون هفته گذشته 165 یارد و چهار بمب رهگیری را در برابر براونز 20:32 پرتاب کرد. پاس تک لمسی او بار دیگر نشان داد که چرا بازیکن خاصی است. او که همیشه تهدید به دویدن بود، در 17 حرکت خود به طور میانگین تنها 4.0 یارد دوید. فریمن دوون حتی کارایی کمتری داشت و میانگین آن فقط 3.3 یارد در 16 حرکت بود. پیروزی یک موقعیت نادر بود که ریونز علیرغم عملکرد جکسون برنده شد، نه به خاطر آن.

لوفتون گفت: “اگر بتوانید در پایان نیمه اول توقف کنید یا در کوارتر چهارم توقف کنید، می توانید بازی را برنده شوید.” “اکثر تیم ها حملات کافی برای کسب 24 امتیاز یا جایی در حدود آن محدوده دارند. بنابراین اگر این یک توقف را به دست آورید. چه بازیکنان آنها را در پایان نیمه اول از دروازه خارج کنید و چه در پایان بازی توپ را از بین ببرید. شما شانس بردن بازی را دارید.باید اعتراف کرد که این ریونز سالی در دفاع نبوده است که فقط با بازی خود در دفاع مردم را مجذوب خود کنند.

با این حال، دفاع ریونز در حال بهبود است. آنها براونز، یکی از بهترین بازی های NFL را با کیمی خانتی و نیک چوب، تنها با 2.4 یارد در هر کالسکه و در مجموع 40 یارد برگزار کردند. این عملکرد آنها را بیشتر به عنوان یکی از بهترین واحدهای دفاعی لیگ تقویت کرد. بیکر میفیلد دویدن خوبی پس از یاردی انجام داد، اما کمتر از 50 درصد پاس خود را به ثبت رساند. با این حال، در مقایسه با بقیه NFL، بالتیمور هنوز رکورد لیگ 275.7 یارد در هر بازی را می دهد.

ریون ها مدافعان نخبه ای دارند. رهبر تیم پاتریک کوین با 62 پاس هدایت تیم را برعهده دارد و روز یکشنبه 8 بار دیگر به این تیم اضافه کرد. اودافه اووه، مدافع خط، جریمه شد و مجبور شد دست به بازی بزند و احتمال از سرگیری اولین بازی دفاعی سال را فراهم کند. و جاستین الیس و کاله کمبل، نقش‌آفرین، فصل‌های پایداری دارند، اگرچه کمپبل در حال حاضر پروتکل ضربه مغزی دارد. عملکرد دفاعی روز یکشنبه به دنبال یک بازی قوی در برابر شیکاگو بیرز به وضوح کمتر پویا بود.

آنها با یگان حمله فولادی ها که هفته گذشته دچار مشکل شده بود دیدار خواهند کرد. حرکت توپ در این حمله به پاس دادن توپ به ناجی هریس بستگی دارد. با این حال، او در مقابل بنگال تنها 8 بار در فاصله 29 یاردی توپ را به ارمغان آورد و سه پاس گل را در فاصله 14 یاردی از زمین ارسال کرد. فرود تنها و بیشتر محوطه آنها در پایان کوارتر چهارم رخ داد، زمانی که بازی بسیار دور از دسترس بود. اگرچه دیونتا جانسون و چیس کلیپول هنوز گیرنده های خطرناکی هستند، اما برای غلبه بر بن رتلیسبرگر پیر و خط حمله ناکارآمد کافی نیستند.

بیشتر بخوانید: شروع یا نشستن در فوتبال فانتزی در هفته 12: آیا راسل ویلسون بالاخره به فرم خود باز می گردد؟

لوفتون گفت: “آنها فقط تیم برتر یکشنبه نیستند.” “این فقط یک عدم قطعیت است که سازندگان بازی در حمله و دفاع چه کسانی هستند. و آیا آنها واقعا می توانند آن را برای اجرا جمع کنند؟

دفاع آنها در ابتدای فصل لحظات خود را داشت، اما اخیرا ضعیف تر شده است. آنها یک هفته پیش 34 امتیاز برای بنگال ها (که شش امتیاز هم داشتند) و 41 امتیاز برای لس آنجلس چارجرز به دست آوردند. واحد در برابر پاس متوسط ​​و یکی از بدترین در لیگ در برابر اجرا است. جو میکسون به تازگی آن 165 یارد و دو TD را با 28 حرکت آتش زده بود.

در مقابل Ravens، یکی از بهترین تیم‌های دونده NFL، آسان‌تر نمی‌شود. دوین بوش، مدافع خط، که بیشتر فصل گذشته را به دلیل پارگی ACL از دست داد، به نظر نمی‌رسد که بازیکن سابقش باشد. مدافع خط، تی جی وات اوایل این هفته در لیست رزرو / COVID-1 قرار گرفت و قرار است بازی یکشنبه را از دست بدهد. این باعث تضعیف بیشتر آنها می شود. واتس 12.5 از 30 قطره فولادی ها در هر فصل را دارد که دو برابر هر هم تیمی دیگری است.

و از آنجایی که جکسون احتمالا به دنبال یک باج کوچک است، می تواند برای فولاد دردسر ایجاد کند.

لوفتون گفت: “من همیشه نگران بازی با بازیکن بزرگی هستم که هفته گذشته عالی بازی نکرد.” “و من فکر می کنم که این مورد در مورد لامار جکسون است. آنها سعی خواهند کرد راه هایی برای بازی او پیدا کنند. و کوارتر اول نوعی احساس است. فولادها چه خواهند کرد؟ آیا آنها به آرامی به او عجله می کنند؟ آیا واقعاً آنها را انجام خواهند داد. تا لبه بازی کنید. یا آنها می خواهند جعبه را روی هم بگذارند و سپس فقط سعی کنند از بیرون مرد مقابل مرد بازی کنند، که واقعا برای آنها خوب نیست؟ بنابراین جالب است که ببینید لامار چقدر خوب توپ را پرتاب می کند. به آن ها.

اخبار بیشتر: پیش نمایش Raiders-Cowboys: آیا لاس وگاس یا دالاس می توانند در روز شکرگزاری بازگردند؟

کلاغ ها یکشنبه 5 دسامبر در ساعت با فولاد بازی خواهند کرد 16:25 ET در CBS.